Get price offer

yüz germe

Organizasyon Hizmetlerimiz

Seyahat Organizasyonu

Estevia Clinic sağlık turizmi uzmanları bulunduğunuz ülke ve şehirden ulaşımınızı tedavi tarihlerinizi ve isteklerinizi göz önüne alarak en avantajlı fiyatlarla sizin için organize edebilirler. Havaalanı transferini de dert etmenize gerek kalmaz.

Uçak Rezervasyonu

Dilerseniz tüm hava yollarından acentelerimiz vasıtası ile en avanjalı şekilde uçuşlarınızı organize edebiliriz.

Havaalanı Karşılama

İstanbul’a ulaştığınızda özel asistan ekibimiz sizi havaalanınada karşılar ve otelinize yerleşmeniz sırasında size eşlik eder.

Şehir İçi Vip Transfer

Vip Binek Araçlar

Dilerseniz şehir içi ulaşımınızı özel şoför eşliğinde araçlar ile sağlayabiliriz.

Şehir İçi Vip Transfer

Mercedes-Benz Vito

Geniş aileler için en konforlu şehir içi transfer.

Avantajlı Konaklama

Estevia sizin için en avantajlı fiyatlarla anlaşmalı otellerinde rezervasyon yaparak sizin ve ailenizin istabulda keyifli bir konaklama sağlamanızı garanti altına alır.

Anlaşmalı Oteller

Crown Plaza otelleri başta olmak üzere anlaşmalı olduğumuz pek çok otel arasından bütçenize ve tercihlerinize uygun olanı seçerek konaklamanızı en avantajlı şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Stüdyo Daireler

Geniş aileler ve uzun konaklama seçenekleri için evinizin konforunda stüdyo dairelerimizden faydalanabilirsiniz.

Çoklu Dil Seçeneği

İstanbul’da konaklamanız sırasında gerek tedavi gerek ise diğer ihtiyaçlarınızı sizin dilinizi konuşan özel asistanlar tarafından çözülür. Pek çok ayrı dilde hizmet veren bu asistanlarımıza 7/24 ulaşabilirsiniz.

İngilizce, Arapça ve daha pek çok dil.

Tedaviniz ve İstanbul’da konaklamanız sırasında sizin dilinizi konuşan asistanlar size destek olmak amacı ile her an ulaşılabilir olur.

Kültür ve Şehir Turları

Tedavi sürecinizde siz ve ailenizin unutulmaz bir tatili de deneyimlemeniz için tüm aranjmanları sizin için hazırlayabiliriz. Kapalı çarşıdan, saraylara, alışveriş turlarından boğaz gezintilerine kadar hem tedavi hem tatil bir arada.

Yarım Gün ve Tam Gün Turları

İstanbul’un mistik havasını tadarken bir yandan eğlenmek harika İstanbul manzaralarına şahit olmak isterseniz. Düzenlediğimiz “Yarım gün veya Tam Gün” turlarına katılmanızı öneririz.

Boğaz Turları

Sizleri Boğaziçi’nin bizlere sunduğu birçok tarihi eseri, Boğaz köprülerini, İstanbul’un saraylarını, hisarlarını, yalılarını ve korularını görmek ve fotoğraflamak için Boğaz turuna davet ediyoruz.

7/24 Çağrı Merkezi

Kesintisiz ulaşabileceğiniz çağrı merkezimiz tüm sorun ve sorularınız için bir telefon uzaklığındadır.

Merkez Atış Sk. Pembe Konaklar No:6/1 Çekmeköy/İstanbul/Türkiye

Telefon:+90 216 641 34 65

Whatsapp:+90 555 961 12 34

Saç Ekimine uygun muyum?

Saç ekimi operasyonları istisnaları da olmakla birlikte hemen hemen herkes için uygundur. Ancak burada dikkat edilmesi gereken yapılacak olan ekimden verim alınıp alınamayacağıdır. Saç resimlerinizi bize yolladıktan sonra, uzmanlarımız gerekli analizleri yapacak ve sizi saç ekimi girişimine ya da başka tedavi seçeneklerine yönlendirecektir.

*Resimlerinizi whatsapp hattımıza gönderebilirsiniz.

Saç Ekiminde Yaş Faktörünün Önemi Nedir?

Burada yaşın önemi saç dökülmesinin devam edip, etmemesine göre değerlendirilir. Erkek tipi saç dökülmesi yaşam boyu sürebileceği gibi, 40 yaşlarından sonra azalma da gösterebilir.

Eğer kişinin saç dökülmesi devam ediyorsa daha sonra belirli bölgelerde açıklık meydana gelecektir. Bu durum da ikinci bir operasyonun yapılmasına sebebiyet verir. Bu yüzden, kişi kaç yaşında olursa olsun, öncelikle saç dökülmesinin seviyesi belirlenmeli ve saç dökülme hızı ortaya konmalıdır.

Saçları Kestirmeden Saç Ekim Yapılabilir mi?

Bu yöntem, ciddi saç dökülmesi sorunu yaşayan hastalara uygulanmıyor. Genellikle bölgesel saç dökülmesi yaşayan kişilerde tercih ediliyor. Hastalar, ekim sonrası hemen işe dönebiliyor. Fakat bu teknik daha fazla detay ve ince çalışma gerektiğinden normal saç ekimi operasyonunda daha uzun sürmektedir ve ücret olarak daha yüksektir.

Ağrı sızı oluyor mu?

Acısız ve ağrısız bir saç ekimi operasyonu için günümüzde birçok ameliyatta başarıyla uygulanan lokal anestezi kullanılır. Bu sayede, hasta ekim esnasında hiçbir şekilde acı hissetmez. Aynı diş uygulamalarında dolgu işlemi sırasında yapılan lokal anestezi uygulamasını hissettiğinizi hissedersiniz. Müdahale sonrasında biraz ağrı olabilir. Ancak kullanılan ağrı kesiciler ile ağrıların giderilmesi mümkündür.

Saçlarım ne zaman çıkar?

Saç ekimi yapılan bölgede çıkan ilk saçlar 3. Haftadan itibaren dökülmeye başlar. Bu dökülme normal olup yapılan işlemin başarısızlığına değil bilakis operasyonun başarısına verilir. Ekimi yapılan saç köklerinden dört ay içerisinde kalıcı saçlar çıkmaya başlar.

Altıncı ayda saçlar büyük oranda ekim yapılan yüzeyi örter ve diğer saçlara benzer şekilde doğal bir görünüm alır. Çıkışın bütünüyle tamamlanması ve uzaması yaklaşık bir yılda tamamlanır. Bir yılın sonunda operasyon izleri de kalmaz.

Ön görüşmede dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir?

Ön görüşme esnasında doktorunuza sağlık geçmişiniz hakkında detaylı bilgi vermelisiniz. Tedavi aşamasında olduğunuz herhangi bir rahatsızlığınız ya da diyabet, tansiyon, ülser gibi düzenli ilaç kullanımı gerektiren rahatsızlıklarınız varsa kullandığınız ilaçlar ve kullanım periyodunuzu doktorunuza bildirmelisiniz.

Operasyon öncesi nelere dikkat etmek gerekir?

Kronik (şeker, kalp, tansiyon, v.b.) veya akut hastalıklar nedeniyle kullanmakta olduğunuz ilaçları doktorunuza mutlaka bildiriniz.

Kan sulandırıcı etkisi bulunduğu için alkol kullanımı mümkünse 1 hafta süreyle, değilse operasyondan 3 gün önce mutlaka kesilmelidir. (saç ekimi öncesi ve sonrası)

Saç ekiminden önce saç derisine uyguladığınız lokal ilaçlar var ise bırakmalısınız.

Operasyona gelmeden önce saçınızı yıkayınız ve yıkama sonrası hiçbir jöle veya sprey kullanmayınız.

Operasyon günü önünde düğme ya da fermuar bulunan, geniş yakalı ve rahat çıkarabileceğiniz kıyafetler tercih etmeniz en doğrusu olacaktır.

Operasyon ne kadar sürer?

Saç ekiminin süresi ekilecek olan greft sayısı ve seansa bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. FUE tekniğinde greft’lerin elde edilmesi ortalama 3-4 saat sürer. Gref’tler alındıktan sonra bir süre dinlenme molası verilir. Sonraki aşama olan greftlerin ekilmesi de aynı şekilde 3-4 saat sürer.

Bu operasyonların kaç seans yapılacağını ise kullanılacak greft sayısı belirler. Kullanılacak greft sayısına göre bu seanslar bir ya da iki kez tekrarlanabilir. Bu ekim işleminde en çok tercih edilen bu yöntemde hastaya lokal anestezi uygulandığı için, hastanın bu operasyon sürecinde konuşmasında ya da geçirdiği operasyonu seyretmesinde veya uyumasında herhangi bir sıkıntı yoktur.

Saç ekim operasyonu sonrasında yapılması gerekenler

Operasyondan sonraki 3 gün başınızı dik tutunuz. Gün içerisinde maksimum 2 saat arayla 15 dk. başınızı geriye doğru tutarak, alnınıza ve şakaklarınıza buz uygulayınız. Gün içerisinde en az 6 kez bu işlemi tekrar ediniz.

Sizi terletecek, yoracak ve sürekli duş almanıza sebep olacak ağır işlerden uzak durmanız gerekir. Ayrıca terleme sebebiyle saç kökleri de zarar görecek ve sağlıklı şekilde uzayamayacaktır..

Ekili saçlarla elinizle oynamayınız. Saç derisini kaşıyıp kabukları koparmayınız. Saç kurutma makinesi ilk 15 gün kullanmayınız. Yaklaşık 45 gün saç ekili bölgede herhangi bir ilaç, kozmetik ürünü kullanmayın. Boyama yapmayın, sauna ve solaryuma girmeyiniz.

İlk 3 gün saç ekimi alanının güneşle temasından kaçınmak gerekir. Dışarı çıkmanız gerekiyorsa; yumuşak kumaştan yapılmış başınızı sıkmayacak bir şapka kullanılmalıdır.

Saç ekim operasyonu sonrasında ilk yıkama ve PRP

Saç ekiminin ertesi günü kontrol ve pansuman için ekimin yapıldığı kuruma gidilir. Saç ekimi sonrasında ilk yıkama 2-3 gün içinde yapılır. Saç ekimi sonrası losyonlu yıkama kabukların yumuşamasını sağlayarak kendiliğinden dökülmesini ve temizlenmesini kolaylaştırır. Yıkamanın yanlış ve özensizce yapılması, ekilen saçların zarar görmesine sebep olabileceği için özellikle saç ekimi sonrası yapılacak ilk yıkama işlemi hastane ortamında, uzmanlarımız tarafından gerçekleştirilmektedir.

Doktorunuzun saçınıza uygun olarak verdiği ya da reçete ettiği losyon, 2 hafta süreyle her gün bir veya iki kez kullanılmalıdır. Ekim alanına ve ense kısmına parmak uçları ile dokunarak sürülen losyon 45 dakika bekletildikten sonra ılık ve tazyiksiz bir su ile akıtılmalıdır.

Bir ayın sonunda PRP uygulaması büyük önem taşımaktadır. PRP tedavisi, uygulanılan bölgedeki incelmiş ve zayıflamış olan saç kökleri onarılır ve yeni çıkacak olan saçların daha sağlıklı ve güçlü çıkmasını sağlar. Saçlar ortalama 3 ay içerisinde çıkmaya başlar 10 ayda bu süreç tamamlanır.

SÜREÇLERİNİZ

SAÇ EKİMİ PAKETİ